ПАП ОВС УКРАЇНИ

ПЕРВИННА  ОРГАНІЗАЦІЯ  ПРОФСПІЛКИ  АТЕСТОВАНИХ  ПРАЦІВНИКІВ  АПАРАТУ  УМВС  УКРАЇНИ  В  МИКОЛАЇВСЬКІЙ  ОБЛАСТІ

 

   вул. Спаська , 41 ,  м. Миколаїв, 54001,

 тел.(0512)  49-83-49, (095) 278-37-09, (095) 749-29-68

 сайт: profpolice.narod.ru, електрона пошта: profpolice@ya.ru  

 

від 31.08.2007                                На  №_______________________________                                                              

 

Премєр-міністру України

ЯНУКОВИЧУ В.Ф.

 

 

 

 

Шановний Вікторе Федоровичу!

 

 

            В поточному році збільшилась кількість звернень членів профспілки атестованих працівників ОВС щодо погіршення виплати заробітної плати, а саме: зменшення об’ємів та порушення строків виплати.

З цього питання первинна організація профспілки тричі зверталась до керівництва УМВС України в Миколаївській області 28.03.2007 року за вих. № 3, 25.04.2007 за вих. № 4 та 05.06.2007 року за вих. № 6 (додаток: з 1 по 7 арк.).

 

Однак, це питання залишається не вирішеним, подання профспілки ігнорується, відповіді на подання надаються формальні та несвоєчасні, що є грубим порушенням ст. 45 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», щодо надання в тижневий термін на запит профспілки інформації, з питань оплати праці працівників.

 

Так, на перше подання від 28.03.2007 року надана формальна відповідь майже через 2 місяці (№8/620 від 21.05.2007, додаток: з 8 по 10 арк.), в якій  звинувачується профспілка у втручанні в оперативно-розшукову діяльність. Формальні відповіді також надані на друге подання через 2 місяці (№8/783 від 02.07.2007, додаток: арк. №11) та на трете подання через 1 місяць (№8/782 від 02.07.2007, додаток: арк. №12). Крім того, друге та трете подання підписані начальником ВФРЕ УМВС, а не керівництвом УМВС кому вони були адресовані.

 

Формальне надання відповідей та вирішення лише частково проблемних питань спонукали профспілку направити подання в МВС України.

 

Однак, на подання профспілки вих. № 8 від 03.07.2007 (додаток: з 13 по 15 арк.) з Департаменту фінансових ресурсів та бухгалтерського обліку МВС України надана відповідь за №15/2-3279 від 21.08.2007 (додаток: арк. №16), що листом УМВС України в Миколаївській області (№8/1025 від 15.08.2007, додаток: з 17 по 20 арк.) профспілці надано ґрунтовну відповідь, при цьому перевірка співробітниками МВС не проводилась.

Вказана відповідь (№8/1025) лише дублює викривлений документ (№8/620) та розширює його, а не дає конкретної відповіді на подання.

 

Виконавець, не ознайомившись з Галузевою угодою між Міністерством внутрішніх справа України, профспілкою працівників державних установ України та профспілкою атестованих працівників органів внутрішніх справ України на 2004 – 2005 роки вказує, що вона діяла лише в цей період, і те, що профспілка здійснює лише контроль за переліком та розміром доплат та надбавок (їх мінімального рівня, як гарантованих умов оплати праці).

 

Однак, відповідно п. 1.6 Галузевої угоди, вона набирає чинності з дня реєстрації в Міністерстві праці та соціальної політики України і діє до укладення нової або перегляду цієї Угоди.

Відповідно п. 2.2.2 Галузевої угоди встановлення та зміни розмірів надбавок, доплат, премій та матеріальної допомоги працівникам ОВС здійснюється за погодженням з профспілковими органами (додаток: арк. №21).

 

У відповіді сказано, що вимога профспілки погодження з нею призначення (перегляд) підвищених посадових окладів відповідно до вимог наказу МВС України №82дск-04 «Про затвердження Положення про порядок і умови виплати підвищених розмірів посадових окладів особам вищого, старшого та середнього начальницького складу ОВС, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність та інформаційно-аналітичне забезпечення цих органів» є втручанням в оперативно-розшукову діяльність.

 

Однак, враховуючи те, що призначення (перегляд) підвищених посадових окладів відповідно до вимог наказу МВС України №82дск-04 здійснюється за поданням безпосереднього керівника підрозділу з подальшим розглядом на атестаційній комісії, рішення якої оформляється відповідним наказом, а відповідно до п 1.4 розпорядження МВС №415 від 28.04.2007 (додаток: арк. №22) необхідно забезпечити у складі атестаційних комісій представництво профспілкових організацій відповідних рівнів, тому вимога погодження з профспілкою вказаних підвищень не є впливом на діяльність органів внутрішніх справ.

Крім того, значна кількість осіб, яким встановлено підвищені посадові оклади, є особи керівного складу, які не здійснюють оперативно-розшукову діяльність та інформаційно-аналітичне забезпечення цих органів, у виписці з наказу їх кількість становить 18 осіб (додаток з 23 по 32 арк.).

 

У відповіді сказано, що виплата заробітної плати за відпрацьований місяць проводиться в термін не пізніше, ніж в наступному за відпрацьований місяць. Тому порушень виплати заробітної плати співробітникам ОВС Миколаївської області немає.

 

Однак, не сказано коли надійшли кошти відповідно кошторису на заробітну плату працівникам ОВС у березні та квітні поточного року.

 

Не дано відповіді що стосується зменшення заробітної плати:

·                    У березні поточного року грошове забезпечення працівникам УМВС України в Миколаївській області, які працюють понад 15 років в порушення вимог розпорядження МВС України від 07.03.2007 року №239 у порівнянні з лютим поточного року знижено на 3,7%.

·                    У квітні поточного року грошове забезпечення працівникам УМВС України в Миколаївській області, які працюють понад 15 років в порушення вимог наказу МВС України від 11.04.2007 року №117 у порівнянні з лютим поточного року знижено на 7,9%. Таким грошове забезпечення залишилось і у травні та червні поточного року.

 

Крім того, грубо проігноровано Розпорядження МВС від 07 березня 2007 №239 про підвищення рівня грошового забезпечення, пунктом 1.2 (додаток: арк. №33) якого передбачено преміювання осіб рядового і начальницького складу органів і підрозділів внутрішніх справ без обмеження індивідуальних премій максимальними розмірами. В свою чергу вказівкою №8/454 від 11.04.2007 (додаток: арк. №34) на квітень п. р. передбачено преміювання особового складу за результатами роботи із розрахунку 10% в середньому на одного співробітника, однак, ряду співробітників ОВС Миколаївської області, які пропрацювали 10 років і більше встановлено премію від 50% до 90%.

 

У відповіді сказано, що погашено заборгованість по преміям та на даний час заборгованості по заробітній платі немає, однак, як приклад, можна привести підрозділ забезпечення охорони ВРЗ УМВС, якому премія у січні взагалі не назначалась, відділу роботи з персоналом УМВС за липень та серпень поточного року премію не виплачено. Вказані лише ті підрозділи, співробітники яких звертались до профспілки, інакше перелік міг бути значно більшим.

 

Що стосується утримання членських внесків надана відповідь, що лише дві заяви були оформлені належним чином, на інших були відсутні реквізити банку та розрахунковий рахунок, однак вказані реквізити були зазначені у супровідному листі до якого додавались заяви членів профспілки. 

Якщо дві заяви були оформлені належним чином, чому в порушення ст. 42 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», вимоги п 1.7 розпорядження МВС України №415 від 28.04.2007 «Про поліпшення взаємодії з професійною спілкою атестованих працівників ОВС України», ВФРЕ УМВС області протягом 3 місяців не утримувало по ним членські внески?

 

Надана відповідь, що порушень в утриманні одноденного заробітку співробітників ОВС Миколаївської області у червні поточного року немає. Утримання проведені згідно наданих індивідуальних доручень та протокольних рішень колективів підрозділів.

Однак, для МВС надано ксерокопії відомостей з підписами співробітників, у випадках коли співробітники були не згодні, приставку «не» було заштриховано. Крім того, утримання було проведено із співробітників, які знаходились у відпустці.

Якщо не було порушень, чому ряду співробітників у серпні поточного року повернуто одноденний заробіток?

 

 Що стосується виплати матеріальної допомоги сказано, що вона повинна виплачуватись в розмірі місячного грошового забезпечення на рік, однак, не сказано, що вона є обов’язковою виплатою та не зрозуміло звідки взялася приписка «при наявності коштів на такі виплати» (додаток: арк. №35).

Крім того, матеріальну допомогу не завжди виплачують у повному обсязі. Наприклад: заступником начальника УМВС Ларциним Р.А. встановлено співробітникам УКР Новожену Д.Д., Зайко Р.М. матеріальну допомогу у розмірі 600 грн., співробітнику Штабу Соколовій О.В. – 800 грн. Наведений список не є вичерпаним.

 

Стосовно виплат на відрядження, які мали місце у жовтні, листопаді та грудні 2004 року під час виборів Президента України сказано, що на обліку такої заборгованості не існує.

Однак, відповідно журналу №56 реєстрації осіб, які виїжджають у відрядження УКР УМВС є перелік осіб, які відряджались (становить 77 записів про відрядження, додаток: з 36 по 42 арк.), також в наявності корінці посвідчень про відрядження, чому вони не внесені до електронного обліку ВФРЕ або видалені з нього не відомо. Окремі  співробітники, хто «порішав» це питання з начальником ВФРЕ УМВС Пензійом О.О., отримали виплати за відрядження, це можна перевірити по облікам виплат. Крім того, всі співробітники УКР підтвердять, що посвідчення про відрядження були здані до ВФРЕ УМВС.

.

Що стосується виплати грошової  винагороди співробітникам карного розшуку за відзнаки у службі згідно наказу УМВС України в Миколаївській області від 14 квітня 2005   № 145 сказано, що буде усунуто у серпні в період виплати грошового утримання. Однак, виплату не проведено.

 

На підставі наведеного для зняття соціальної напруги, яка склалася в підрозділах міліції нашої області, комітет ПАП апарату УМВС України в Миколаївської області просить Вас:

·        направити комісію до УМВС України в Миколаївської області для перевірки вказаних фактів;

·        провести опитування співробітників ОВС Миколаївської області;

·        вирішити питання щодо виплати різниці у зменшенні грошового забезпечення в поточному році, матеріальної допомоги, погашення заборгованості по витратам на відрядження,

з притягненням винних до дисциплінарної відповідальності.

 

         За результатами прошу надати письмову відповідь для інформування особового складу ОВС Миколаївської області.

 

 

Додатки: на 42 аркушах.

 

Голова первинної організації ПАП

апарату УМВС України

в Миколаївській області                                                                  Г.Б. МЕЛЬНИК

Сайт управляется системой uCoz