ПАП ОВС УКРАЇНИ

ПЕРВИННА  ОРГАНІЗАЦІЯ  ПРОФСПІЛКИ  АТЕСТОВАНИХ  ПРАЦІВНИКІВ  АПАРАТУ  УМВС  УКРАЇНИ  В  МИКОЛАЇВСЬКІЙ  ОБЛАСТІ

 

   вул. Спаська , 41 ,  м. Миколаїв, 54001,  

 тел.(0512)  49-83-49, (095) 278-37-09, (095) 749-29-68

ел. пошта: profpolice@ya.ru, сайт: profpolice.narod.ru 

 

 

 


від 24.12.2007     35                                       На  ___________________________   

                                                          

Премєр-міністру України

ТИМОШЕНКО Ю.В.

 

                              

 

Копії:         Міністрові внутрішніх справ

України

ЛУЦЕНКУ  Ю.В.

 

 

Шановна Юлія Володимирівна!

 

 

Звернутись до Вас, нас змусило порушення конституційних прав працівників міліції апарату УМВС України в Миколаївській області з боку керівництва УМВС щодо гарантій соціального захисту. Попередній Прем’єр-міністр України Янукович В.Ф. та МВС України в свою чергу фактично зняли з себе обов’язки, якими гарантують соціальний захист працівників міліції та членів їхніх сімей апарату УМВС України в Миколаївській області.

Відповіді на звернення профспілки надали формальні, при цьому перевірки не проводились, а відповідь на звернення було підготовлено ВФРБО УМВС України в Миколаївській області, порушення якого висвітлюються у зверненях.

 

Направлені листи Президенту України, до КРУ в Миколаївській області та до Прокуратури Центрального району в Миколаївській області на даний час залишаються без уваги.

 

Враховуючи, що подання та звернення профспілки повертаються для виконання до УМВС, відображені факти залишаються не вирішеним, грубо ігнорується, відповіді продовжують надаватися формальні та несвоєчасні. Крім того, з боку керівництва УМВС почався тиск на профспілку. 

 

До теперішнього часу не погашена заборгованість:

·        витрат на відрядження, які мали місце у жовтні, листопаді та грудні 2004 року під час виборів Президента України (77 посвідчень про відрядження відповідно журналу №56 реєстрації осіб, які виїжджають у відрядження УКР УМВС: з №209 по 236 від 28.10.2004; з №250 по 259, 263 по 272, 280 по 286 від 18.11.2004; з №301 по 321 від 23.12.2004). Однак, заступник Міністра внутрішніх справ України Плеханов М.А., не перевіривши даний факт, у відповіді за №15962/Пв від 05.10.2007 ПАП апарату УМВС України в Миколаївській області вказує, що заборгованість на відрядження під час виборів погашена.

·        не всім співробітникам здійснено виплату грошової  винагороди співробітникам карного розшуку за відзнаки у службі згідно наказу УМВС України в Миколаївській області від 14 квітня 2005   № 145.

·        не всім повернуто безпідставно утриманий одноденний заробіток співробітників ОВС Миколаївської області у червні поточного року.

 

В порушення Указу Президента України від 04 жовтня 1996 року №926/96 не всім співробітникам ОВС  в поточному році виплачена  матеріальна допомога, або вона виплачена не в повному обсязі (яка є обов’язковою).

В той час, коли матеріальна допомога окремим співробітникам виплачувалась не одноразово. Наприклад: начальник ВФРБО УМВС Пензій О.О. в поточному році не одноразово отримав матеріальну допомогу, останню  у серпні місяці.

 

До теперішнього часу не погашено заборгованість щодо виплати індексації грошового утримання особовому складу відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2003 року №1087 «Про затвердження порядку проведення індексації грошових доходів громадян».

Перевіркою фінансової діяльності УМВС України в Миколаївській області в поточному році було вказано на ігнорування постанови Кабінету Міністрів України, крім того, МВС України пунктом 3 вказівки № 7102/кв від 27.04.2007 року зобов’язало підрозділи МВС України здійснювати індексацію грошового утримання особового складу за рахунок коштів загального і спеціального фондів.

Незважаючи на це, в УМВС України в Миколаївській області цинічно порушується чинне законодавство з цього питання у відношенні працівників міліції. Протягом року проводяться ремонти адмінбудівель УМВС і невідомо скільки коштів для цього витрачено та чи всі вони витрачені за призначенням.

Крім того, індексація являється підвищенням грошових доходів, однак, вона не враховується при призначенні пенсії та при виплаті одноразової грошової допомоги при звільненні зі служби співробітників ОВС України в Миколаївській області.

 

В порушення Закону України «Про колективні договори і угоди», Закону України «Про професійні спілки і гарантії  їх діяльності», розпорядження МВС України від 28.04.2007 №415 керівництвом УМВС області відмовлено профспілці в частині укладення колективного договору між керівництвом УМВС України в Миколаївській області і комітетом ПАП апарату УМВС України в Миколаївській області.

А саме, профспілка 10 вересня поточного року звернулась до керівництва УМВС України в Миколаївській області з письмовим повідомленням про початок переговорів щодо укладення колективного договору. Надавши розроблений проект колективного договору.

Не бажання підписати колективний договір, з боку УМВС почалося затягування колдоговірного процесу.

Лише через місяць 04 жовтня 2007 було підготовлено розпорядження про створення комісії для ведення переговорів щодо укладення колективного договору.

Не явкою представників від УМВС було зірвано два засідання членів комісії.

Через 2 місяці 02 листопаду 2007 року за підписом заступника начальника УМВС по роботі з персоналом Чернеги Юрій Олександровича надана відповідь про відмову в укладенні колективного договору (ставлячи під сумнів розпорядження начальника УМВС №202 від 04.10.2007, відповідно якого контроль за укладенням колективного договору було покладено на ЧернечуЮ.О.).

У відповідності зі ст. ст. 5, 19, 22, 23 Закону України «Про прокуратуру», ст. ст. 10, 17 Закону України «Про колективні договори та угоди», ст. ст. 41-1, 41-2 КУпАП, з цього питання 19.11.2007 за №29 направлено подання до Прокуратури Центрального району, однак, воно залишається без уваги.

 

З метою тиску на профспілку під час реорганізації УМВС України в Миколаївській області, заступника начальника ВФРЕ УМВС майора міліції Сироту О.О. (член комітету профспілки) виведено за штат, коли після реорганізації замість однієї посади заступника начальника, введено - 2.

При цьому проігноровано низку діючих законів у відношенні Сироти О.О.:

1) наявність двох дітей;

2) тривалий безперервний стаж роботи у підрозділі (з 2002 року);

3) навчання у вищому навчальному закладі без відриву від виробництва;

4) при наявності фінансово-економічної освіти запропоновано посаду не за фахом;

5) запропоновано посаду з пониженням без погодження даного питання з профспілкою.

Не прийнято заходів щодо захищеності прав члена профспілки головою ради ПАП ОВС України Оніщуком А.С., якого було проінформовано з цього питання.

 

Також здійснювався тиск на голову профспілки через бесіди з боку начальника УКР УМВС Сливки Ю.М. щодо припинення направлення листів до вищестоящих інстанцій (слова начальника УМВС Пихтіна М.П. «Що у карному розшуку нічим займатися, як писати скарги») та відмови підписати подання щодо встановлення відповідно до Указу Президента України від 04.10.1996 №926/96 щомісячної доплати від суми пенсії, яка могла б бути нарахована за вислугу років.

 

Незважаючи на подання профспілки безпідставно здійснюється зниження грошового утримання співробітників ОВС, у першу чергу тих, хто працює понад 15 років.

·                    у березні поточного року грошове забезпечення в порушення вимог розпорядження МВС України від 07.03.2007 року №239 у порівнянні з лютим поточного року знижено на 3,7%.

·                    у квітні поточного року грошове забезпечення в порушення вимог наказу МВС України від 11.04.2007 року №117 у порівнянні з лютим поточного року знижено на 7,9%. Таким грошове забезпечення залишилось і у травні поточного року.

·                    в порушення вимог наказу МВС України №187 від 07.06.2007 у жовтні поточного року допущено підвищення розміру грошового забезпечення одній категорії працівників міліції за рахунок зменшення його розмірів працівникам інших категорій. Як показав аналіз, співробітникам УМВС, які працюють понад 15 років грошове утримання в середньому знижено на 19,5%, а тим хто працює до 10 років підвищено на 10,7%. Таким воно практично залишилось і у листопаді та грудні поточного року

В причинах невиплати звинувачується профспілка, як було сказано, що («Із-за скарг профспілки у вересні поточного року зменшено фінансування УМВС України в Миколаївській області»).

 

Наприклад:

грошове забезпечення ст. о/у в ОВС УКР УМВС підполковника міліції Мельника Г.Б. протягом поточного року становило:

·        грудень 2006   -  2170,46 грн.

·        січень 2007      -  2170,46 грн.

·        лютий 2007      -  1878,25 грн.

·        березень 2007  -  1872,49 грн.

·        квітень 2007    -  1791,08 грн.

·        травень 2007    -  1791,08 грн.

·        червень 2007   -  1891,08 грн.

·        липень 2007     -  1828,25 грн.

·        серпень 2007    -  2168,25 грн.

·        вересень 2007   -  2168,25 грн.

·        жовтень 2007    -  1595,66 грн.

·        листопад 2007  -  1539,00 грн.

·        грудень 2007    -  1539,00 грн.

 

У жовтні поточного року знижено підвищені посадові оклади відповідно до вимог наказу МВС України №82дск-04 співробітникам підрозділів, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність та інформаційно-аналітичне забезпечення цих органів.

Наказ про скасування підвищених посадових окладів не оголошувався.

В той час, коли у жовтні, листопаді та грудні поточного року встановлено підвищені посадові оклади, особам керівного складу, які не здійснюють оперативно-розшукову діяльність та інформаційно-аналітичне забезпечення цих органів, що є грубим порушенням вказівки МВС України №40 від 24.05.2007 року, з цього питання.

 

Коли, для забезпечення діяльності органів внутрішніх справ Законом України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» видатки для Міністерства внутрішніх справ збільшено порівняно з 2006 роком на 1208,7 млн. грн., або на 33,0%. Збільшення видатків на грошове забезпечення цього року дало можливість підвищити рівень місячного грошового забезпечення на одного працівника внутрішніх справ у середньому на 110 грн.

 

Зниження додаткових видів грошового забезпечення також є грубим порушенням п. 1.4 наказу МВС України №174 від 01.06.2007, яким передбачено при встановленні або перегляді додаткових видів грошового забезпечення суворо дотримуватись принципу недопущення погіршення діючих умов оплати праці. Зменшення або скасування додаткових видів грошового забезпечення проводити тільки за мотивованими висновками тим працівникам, які мають незадовільні результати роботи.

Крім того, відповідно п. 2.2.2 Галузевої угоди встановлення та зміни розмірів надбавок, доплат, премій та матеріальної допомоги працівникам ОВС здійснюється за погодженням з профспілковими органами.

 

Наведене свідчить, що керівництво УМВС не зацікавлене у взаємодії з профспілкою, яка в свою чергу намагається приймати участь у розподілі доплат, премій та матеріальної допомоги працівникам ОВС області.

ВФРБО УМВС під керівництвом Пензія О.О.  в поточному році не здійснило раціональне використання бюджетних коштів протягом року, як наслідок, однім співробітникам знижено грошове утримання, не виплачено матеріальну допомогу, іншим, грошове утримання яких більше мінімального, встановлювались премії до 90%.

 

Грошове забезпечення наведене мною особисте тому, що я подав рапорт на пенсію та буду відстоювати свої права у суді.

Працюючі співробітники нажаль бояться писати заяви до профспілки щодо порушення їх  конституційних прав, що не дає змогу надавати позовні заяви до суду та захищати їх у суді.

 

Ще однією проблемою залишається безпідставне тримання на роботі особового складу після роботи до 20-00 – 21-00 години та робота у вихідні дні (без оплати та компенсації вихідними). Коефіцієнт позитивної роботи при цьому майже нульовий, так як втомленість накопичена завдяки переробленому часу протягом тижня не дозволяє співробітникам працювати з великою віддачею у вихідні дні, а затрати електроенергії в підрозділах зростають.

Крім того, це призводить до зростання кількості хронічних захворювань серед особового складу, втрати робочого часу за рахунок лікарняних листів та конфліктних ситуацій в сім’ях працівників ОВС, що в свою чергу негативно відбивається на кінцевих результатах та показниках у роботі.

Наприклад:

На подання профспілки щодо компенсації за роботу в умовах посиленого варіанту несення служби під час виборів у поточному році надавши відгули особовому складу, за підписом заступника начальника УМВС по роботі з персоналом Чернеги Ю.О. надана відповідь, що у зв’язку із відсутністю фінансування, керівникам підрозділів рекомендовано надати співробітникам додаткові дні відпочинку, ще раз підкреслюю рекомендовано.

Незрозуміла позиція Чернеги Ю.О. з цього питання, чому рекомендуються додаткові дні відпочинку, а не зобов’язуються, як того вимагає чинне законодавство.

 

До листа не надаються додатки, так як, з ними можна ознайомиться на сайті профспілки в Інтернет мережі та відповідями на них, інша інформація буде надана при перевірці відповідній комісії.

Щоденно сайт профспілки відвідують понад 500 осіб, що говорить  само за себе, профспілка працює і висвітлені питання цікаві людям.

 

 

На підставі наведеного для сприяння відновлення соціальних гарантій працівників органів внутрішніх справ, зняття соціальної напруги, яка склалася в підрозділах міліції нашої області, комітет ПАП апарату УМВС України в Миколаївської області просить Вас розпочати боротьбу з корупцією з нашої області. А саме,:

·        все ж таки направити незалежну від МВС України комісію до УМВС України в Миколаївської області для перевірки вказаних фактів, а також фактів наведених у зверненнях до Прем’єр-міністра України Януковича В.Ф., які проігноровано; до Президента України Ющенка В.А., КРУ в Миколаївській області, прокуратури Центрального району в Миколаївській області які залишено без уваги;

·        провести опитування співробітників ОВС Миколаївської області без участі керівників підрозділів в першу чергу УКР УМВС;

·        вирішити питання щодо призначення відповідно до чинного законодавства та за фахом майора міліції Сироти О.О.;

·        зобов’язати провести перегляд та призначення підвищених посадових окладів відповідним службам УМВС на 4 квартал 2007 року згідно з наказом МВС України №82дск-04 року, скасувавши незаконно призначені;

·        вирішити питання щодо виплати різниці у зменшенні грошового забезпечення в поточному році, матеріальної допомоги, погашення заборгованості по витратам на відрядження, проведення індексації грошового забезпечення співробітників ОВС Миколаївської області з березня 2003 року та включення індексації при призначенні пенсії та при виплаті одноразової грошової допомоги при звільненні зі служби співробітників ОВС України в Миколаївській області  відповідно до чинного законодавства,

·        підготувати наказ щодо впорядкування режиму роботи співробітників ОВС України та здійснення відповідної компенсації у надурочні, нічні, вихідні та святкові дні,  

з вирішенням питання щодо доцільності перебування в займаних посадах певних посадових осіб.

 

За результатами просимо Вас надати письмову відповідь для інформування особового складу ОВС Миколаївської області та громадськості.

        

З повагою,

 

 

голова комітету ПАП апарату УМВС

України в Миколаївській області                                                  Г.Б. МЕЛЬНИК

 

Сайт управляется системой uCoz